Sunday 11 July 2010

Fallen

hello bloggers..kali ni aku mlsla nak citer pasal kehidupan aku...sebab semuanya cliche gila..aku masih tergila-gilakan jantan yang sama... even though mak hayam nafikan..tapi semua org tau kot..yg aku mmg suka gila kat sorg mamat ni. dan macam biasa la mamat ni tak de perasaan pon kat aku sebab aku tak cantik..bla bla. so mls la nak citer panjang2. skg ni aku dah mula start membaca novel balik. novel ter baru yang aku baca ialah FALLEN. perghh citer ni best arh...romantik abis. Mula- mula baca rasa mcm boring sbb plot dia mcm slow skit.. but bila dah smpi tgh...aku smpi tak jadi nak tido sebab nak tau apa yang terjadi. buku ni bersiri sbnrnya. buku kedua yang bertajuk TORMENT blom kuar pon lagi..buku yg kedua hanya akan ada di pasaran bulan sept ni. Tak sabar plak aku nak tggu buku kedua ni. serious aku dah lama tak addicted ngan buku mcm skrg ni.

FALLEN BY LAUREN KATE

well buku ni mengisah kan percintaan seorang gadis biasa yang bernama LUCINDA PRICE (LUCE) yang jatuh cinta dengan seorang angel yang bernama DANIEL GRIGORI (DANIEL). percintaan dorang ni mcm terhalang la sebab malaikat tak boleh la suka suki nak bercinta dgn manusia biasa. apa yg menambahkan tarikan kepada citer ni ialah ia mengisahkan percintaan 3 segi. ada sorg lagi angel yg suka gila vavi kat Luce ni..namanya CAMERON BRIEL (CAM). Dlm citer ni ada dua pihak la.. satu angel baik dan satu angel yang jahat. si Daniel tu angel baik.. tapi si Cam tu angel jahat. so dua2 angel ni berebut la nak kan si Luce. so main tarik2 kepak and bulu la dua-dua angel ni sebab rebutkan si luce ni..(ahhahaha tu mak hayam tambah je ye hadik2..).

buku ni kononnya akan menjadi lebih hebat drpd twilight.tambahan pula disney dah pon beli hak cipta utk menjadikan novel ni sbgi filem. bila dgr je pasal benda ni.. aku mula la dah terbayang-bayang pelakon yg akan melakon watak utama dlm filem fallen..;p. aku rasa yg patut pegang watak si luce ialah si Kaya Scodelario.Utk watak si Daniel plak tak lain dan tak bukan la kena di mainkan oleh Alex Pettyfer.. (pergh berombak sial mak ahaym tgk si Alex ni) ;p kalau si cam pulak rasanya yg paling sesuai si Aaron Johnson la nok. baru la setanding ngan Alex Pettyfer.huhuhu.

KAYA SCODELARIO-LUCINDA PRICE

ALEX PETTYFER-DANIEL GRIGORI

AARON JOHSON-CAMERON BRIEL

so kepada sesapa yg berminat ngan citer cintan cintun ala2 supernatural cam twilight tu mak hayam rekomen la buku ni pada dorng. okla tu je nak tulis pada hari ni. toodles..;p

nerd,
sufyan.salleh

0 meromen: