Friday 14 August 2009

hancur berkecai...

macam mana nak start pon aku tak tau. tapi seriously aku rasa macam sedih sgt2 ok..bila mengenangkan hal ni..babi la why eh people kena jatuh cinta ngan org yg salah? kenapa eh kita selalu rasa yang kita dah jumpa THE ONE but in the end kita bergaduh and berpisah gak ngan THE ONE tu eh? mcm2 persoalan bermain kat minda aku ni. tapi satu pon soalan tersebut aku tak leh jawab.fakap gila laaaaaaaaa falling in love ni. dalam movie tu macam best je. romantic je percintaan. fak laju2 semua filem romantic. that did not exist in real life. cuma ada dalam movie je. fak fak fak fak.grrrr. seriously love is crap and the root to suffer. las dah nak pk pasal love. lepas ni pk pasal sex je. sex sex sex sex.grrr. so setelah mengalami beberapa pengalaman pahit dalam percintaan, hari ni aku nak declare yang aku takkan bercinta lagi sampai mati. dah fullstop! no revision2 or appeal2 lagi, this is it!. aku rasa i had enough fooling myself for love. ok bye-bye love. see u in hell.tu je fullstop.

aku pon tak tau nape aku bubuh pic ni..tapi cam comel je..bubuh je la ;p

so kepada korg yang bahagia bercinta tu jagala pasangan korg baik. kalau dah rasa fed up sgt ngan love bole join grup fuck love aku. heee. pada mereka yang mmg tak pernah bercinta baik jangan bercinta. serious cinta ni cam kimak je. cinta akan buat kau stress smpi darah bole memancut kat hidung. baik korg pk sex je. sex boleh memancutkan benda lain. puas pon puas.ahahahhahaha. :DD. dah mula merepek la aku ni. ok la dari aku merepek lagi baik aku stop blogging skg. grrr. bye.

geram kot,
sufyan salleh.

2 meromen:

abu dzar al-husaini said...

hiks.

Maria Huberina Hertogh said...

hiks hiks..nak kena fak ke kau? study utk final weh ;p