Monday 1 February 2010

entry emosional

ok ini entry yang tak de purpose...aku saja je nak tulis sbb ntah hari ni aku rasa moody gila. apa sebabnya? aku sendiri pon tak tau. eh jap.. aku rasa aku tau kot..tapi saja buat2 tak tau...sebab malas nak pk. ye aku ego. ye aku hipokrit. aku bukan jenis org yg suka share feelings ngan aku ngn org lain...ntah la maybe aku belom jumpa org yang sesuai yang betol memahami aku yang boleh aku curahkan semua yg terbuku dalam hati aku ni.grrrr.

kadang-kadang aku nak curahkan jugak benda yang terbuku dlm hati ni..tapi aku rasa tak selesa plak.. maybe aku takot dengan reaksi orang terhadap apa yang aku ingin curahkan. aku ni a bit negative. aku susah nak terima teguran org lain secara positif. aku mesti akan mula pk yang bukan-bukan bila ada org tegur aku.. ala dengan kata lain aku ni mudah melenting dan sensitif la..biasa la nok pondan okayyyyyyyyyyyy!!! mesti la emo memanjang..ahahahhaha.ok gelak fake. troskan moody mode.

well lately ada satu problem ni yang selalu buat jiwa aku kacau. aku jadi susah tido..emo memanjang...and kuat merokok ( kesian eddie ngan zam yang menjadi mangsa pau rokok..heee.sorry oke). SEBENARNYA masalah ni ada jugak kwn aku yang tau..tapi tak semua la..sbb bukan semua kawan boleh percaya beb..kalau boleh percaya pon...kena tgk plak jenis problem yang kau nak share tu..jgn main share je...kang free2 kena caci maki. so kena berhati- berhati. hasrat tu mmg ada utk aku citer masalah aku tu dlkm blog ni... tapi bahaya la blog ni bukan private blog...so tak semua boleh share kat sini. SORRY GUYSSS kalau nak tau jugak kena pandai2 la korek.. ..ye (ceh bajet selebriti je org nak tau pasal aku kan..heheheh)

okla dah tak tau nak tulis apa..tapi masalah ni aku rasa akan berterusan selagi aku bersikap telus terhadap perkara ni. ooh ye jgn nak buat andaian yang bukan2 setelah baca entri ni. selagi aku tak confirm apa masalah aku YANG SEBENARNYA. okla malas nak tulis..sama je tulis ke tak tulis blog..still tak settle masalah ni..grrr.ok toodles.

0 meromen: